domingo, 28 de fevereiro de 2016

Andre oppgaven: Hva jeg ser på bildet?

Postado por Rosi's Diary às 00:51
Hallo, hallo....


Jeg ser et par fra et muslimsk landpå bildet. De bor i en liten leilighet som ser ryddig og ren ut.
Han koser seg i stua mens kona hans lager mat til dem. Han ser fornøyd ut, han spiser mye usunn mat, synes jeg. De er barnløse, tror jeg. På veggen ser jeg et teppe og to bilder. Møblene er gammeldagse.
De ser ikke travle ut, jeg tror at det er det søndag.
Kona hans, tror jeg, er hjemmeværende, så hun bruker tiden sin til å lage mat og prøve nye oppskrifter. Han, tror jeg, jobber mye for å betale alle regningene. Derfor slapper han av. Han fortjener det!

Um comentário:

  1. "Kona hans, tror jeg, er hjemmeværende,"
    Jeg tror at hans kone er hjemmeværende.( jeg tenker at det er bedre setningen men jeg er samme nivø med deg derfor er jeg ikke sikker alt)

    ResponderExcluir

Rosi Alves. Tecnologia do Blogger.
 

Here I'm... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea