segunda-feira, 8 de fevereiro de 2016

Helt konge.

Postado por Rosi's Diary às 09:33
Hallo kjære lesere! jeg har vært veldig opptatt... Jeg hadde besøk av noen av vennene mine som bor i Irland. De kom på torsdag i forrige uke og reiste tilbake til Irland i går. 
Det var noen veldig kjekke dager...
På den første dagen, gikk vi til en Pub som ligger på "fargegate" i Stavanger, vi var 7 stykker. Vennene mine har strålende personligheter... De er glade og litt gale også. Hehehe. 
Etter pub gikk vi hjem og spiste pizza. 
På den andre dagen bestemte vi oss for en båt tur, en sightseeing "boat trip", så de fikk se Preikestolen og fjellene i Stavanger. Det var overskyet, men båt turen var hyggelig og turen tok 3 timer...
Rundt kl 15 gikk vi til ei av mine venninner, vi koste oss , pratet og spiste kjempegod middag. 
På den tredje dagen kjørte vi og kjæresten min til Sirdal, bare 1 1/2 time fra byen. Der prøvde vi å gå på ski, men vet du hva? Jeg falt mange ganger... Å gå på ski er ikke bare blåbær, det er vanskelig! Uansett... Vi hadde det morsomt og vi gleder oss til å gjøre alt en gang til! Det var helt konge!!!!

Nederste er noen av bildene vi tok. 
















5 comentários:

  1. Oi amiga, parece que voce se divertiu muito por ai!!! Beijos mil para voce e a familia.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Ahhh me diverti muito mesmo Priii, foi massa receber a visita de gente tao querida. Bj na familia tbm.

      Excluir
  2. Oi amiga, parece que voce se divertiu muito por ai!!! Beijos mil para voce e a familia.

    ResponderExcluir
  3. I like the uttrykke Helt Konge! hahaha

    ResponderExcluir
  4. Ahhh me diverti muito mesmo Priii, foi massa receber a visita de gente tao querida. Bj na familia tbm.

    ResponderExcluir

Rosi Alves. Tecnologia do Blogger.
 

Here I'm... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea